Ö2:s biljettpolicy

Ombokningar 

Om man vill boka om sin biljett går det utmärkt. Nortics ombokningsservice har öppet mellan 9-12 på vardagar. För att boka om sin biljett ringer man dem på 0455-619700. Man kan alltså boka om sin biljett senast kl 12 vardagen innan föreställningen (om den inträffar på en helg) eller samma dag kl 12 (om föreställningen är på en vardag). Om föreställningen redan har spelats går det inte boka om sin biljett.

En förutsättning för att du ska kunna boka om din biljett är att det finns tillgängliga biljetter ett annat datum. Gå in på den aktuella föreställningens biljettlänk och undersök vilken dag du vill byta till, och om det finns tillgängliga biljetter det datumet. Om alla föreställningar är slutsålda går det inte att boka om sin biljett. Vi rekommenderar då att gå in på föreställningens facebook-evenemang och undersöka om det finns någon där som vill byta eller köpa dina biljetter. 

Ett annat alternativ är att logga in på Mina Sidor på Nortic och byta in biljetter mot presentkort. Detta kan man göra fram till 1 timma innan föreställningsstart. 

Vi på Ö2 kan tyvärr inte boka om dina biljetter, all typ av avbokning och ombokning sker via Nortic. 

Avbokningar 

Om du har beställt ett avbeställningsskydd kan du avboka dina biljetter. Avbeställningsskyddet tillhandahålls av Nortic och information om det finns här.

Om du inte har ett avbeställningsskydd och har fått förhinder rekommenderar vi att gå in på föreställningens facebook-evenemang och undersöka om det finns någon där som vill byta eller köpa dina biljetter. Eller ge dina biljetter till en kär vän.

Vi på Ö2 kan tyvärr inte avboka dina biljetter, all typ av avbokning och ombokning sker via Nortic.